صفحه اشکان عاشوری

طراحی گرافیک، مقالات کسب و کار و دلنوشته ها

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه اشکان عاشوری

طراحی گرافیک، مقالات کسب و کار و دلنوشته ها

صفحه اشکان عاشوری

در مورد طراحی، گرافیست ها، کسب و کارها ، انرژی مثبت و خلاصه هر چیزی که میتونه برای یه طراح مهم باشه مینویسم.
راستی می‌تونم به محض انتشار مطلبی جدید، از طریق ایمیل شما رو خبردار کنم.
کافی است ایمیلی با عنوان «من رو از نوشته‌هات خبر دار کن» یا شبیه اون برام بفرستین. به هر حال خودم قرار هست جوابش رو بدم نه یه برنامه کامپیوتری یا روبوت :) (ashoori.ashkan7[at]gmail.com)

آخرین نظرات
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۱۸ - ساتیا سخی پور
    جالب بود
  • ۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۱۵ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی بود

راه های زیادی برای جذب مخاطب وجود دارد و البته که قابل شمارش هم هستند و همیشه میتوانیم با ذکر چند مورد از آنها مخاطبان زیادی را برای خود جذب کنیم.این راه ها را چه کسی تشخیص میدهد و چه کسی میگوید معلوم نیست و شاید صحت نیز نداشته باشد اما تنها چیزی که این روزها صحت دارد همین اعداد هستند. 

این روزها را عنوان کردم چراکه مردمان نسل قبل ما شاید صبر و حوصله بیشتری داشتند و قدم به قدم مسیرهای موفقیت و خوشبختی را طی میکردند.اما امروز در این عصر تکنولوژی که تازه شروع آن است آدمها برای هیچ چیز انگار وقت ندارند. به دنبال یک شبه طی کردن مسیر چند ساله هستند و در تمام اوقات خود فقط به دنبال اعداد میگردند و این هم دلیل دارد و آن اینکه محدود است و اندک و بالتبع زمان زیادی را نیز نخواهد گرفت.

10 راه برای موفقیت ، 17 وبلاگی که هر کارآفرینی باید بخواند، 3 راه برای پولدار شدن،12 چیزی که در ابتدای شروع طراحی آموختم،10 اصل توسعه برند،5 روش تبلیغات موثر،5 نکته موفق برای هدفگیری یک کمپین موفق و هزاران عدد و عنوان دیگر با این مضمون.گاهی دچار بزرگ اعداد بینی میشویم(خودم ساختم) و آن بدان معنا که فکر میکنیم اگر به طور فرض فلان راه ها را بروم موفق خواهم شد یا پولدار یا طراح یا بازاریاب و شاید یک پدر و یا مادر خوب.این دوتای آخر خیلی درد دارد که دنبال راه  هایی باشیم تا پدر و مادر خوبی باشیم(ذات این کار خوب است اما مگر پدر و مادر خوب بودن  و راز این حس خوب در این اعداد محدود میگنجد؟)

حرفهای این روزهایمان کمی درد دارد دردی از جنسی که تا به حال تجربه نکرده ایم،درد       ا      عـ      د      ا      د

حال برمیگردم به سر منزل شروع: 3 راه برای جذب مخاطب در عصر اعداد:

1-از اعداد استفاده کنید

2-از اعداد استفاده کنید

3-از اعداد استفاده کنید.

منتظر نظرات شما هستم.

اشکان عاشوری

نظرات (۲)

سلام مطلب خوبی بود. واقعیت همینه که این اعداد در بخش های مختلف کاربردهای خودشون رو دارن. در ادامه شاید لازم باشه که به صورت موردی و جزئی تر روش استفاده اش رو مورد بررسی قرار داد. :)

اگر تمایل به تبادل لینک داشتین اطلاع بدید،
تشکر
پاسخ:
حتما
ازاعداد استفاده میکنیم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">